måndag 25 november 2013

ATC och lite annat...

Har pysslat lite igen... inte en sekund för tidigt... 

Fick lära mig att göra ATC-kort hemma hos Marie Linder och har lämnat in ett bidrag till Skaparlustens lilla "byteshandel" som du kan läsa mer om här: http://skaparlustens.blogspot.se/2013/11/atc-vill-ni-vara-med-och-leka.html

Mina två skapelser blev så här:

Blev jättenöjd med mitt cirkuskort.


Ett litet gulligt kattkort.

~****~

Gjorde lite "vanliga" kort också. Hade svårt att få igång kreativiteten så de två första korten blev jag inget vidare nöjd med... men sedan lossnade de...


För plottrigt och rörigt... 


Vinterkort? Med blommor?! Nä... kanske inte...


Fin stämpel i alla fall...


Gullig blåmes på rosa cardstock.


Svart spets och silver på rosa cardstock.

~****~

Fick också lära mig att göra underbara tygblommor. Lite brända fingertoppar men resultatet var toppen!



~****~

Det var allt för den här gången.
Ha en bra dag!

~****~



1 kommentar:

  1. Hej älskade vän!
    Jag skulle varit här inne på din blogg för länge sedan!! Jag ville säga Tack för senast ;O) Och du har gjort jätte fina kort och ATC :O) Kram Marléne

    SvaraRadera